niedziela, 31 lipca 2011

31.07

cóż mogę powiedzieć , przez ta pogode tak tutaj świeci pustkami , bo u mnie non stop leje i nie mam kiedy i gdzie zrobić jakiś nowych zdjęć :( oprócz tego chwilowo czekam na buty , które zamówiłam na allegro i będa kurierem we wtorek , więc we wtorek prawdopodobnie coś się ruszy :) w środe wyjazd na WOODSTOCK 2011 i wracam w niedziele , to znowu będzie chwilowy zastój ( piękny początek bloga.. )
póki co wstawiam starszy set z kwietnia , który już był na stylio jakiś czas temu (DB) i prosze o cierpliwość jeśli chodzi o notki - brak czasu , pogody i możliwości
na zdjęciu można zobaczyć mój prawdziwy kolor wlosów , krótkie po świeżo po ścięciu pod koniec marca. na chwile obecną strasznie żałuje tego , że skusiłam sie na farbowanie ale cóż , mądry polak po szkodzie
skórzana ramoneska , znaleziona przez koleżanke , która robiła mi zdjęcia w sh , obłędną , jestem w niej szaleńczo zakochana , koszula w pantere też z odzysku , znaleziona gdzieś u mojej babci. spodenki standart - H&M , marki rajstop raczej nie znam , a trampki to tylko deichmann. okulary - zdobyczne skądśtam
xoxox





7 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz :)
    Skóra z panterką tworzy idealne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny masz naturalny odcień włosów. ej, ale nie żałuj, że farbowałaś, zmiany są dobre. :D
    zakochałam się w Twojej ramonesce, obłędna.
    jedziesz na wooda? ale Ci zazdroszczę, miałam wybrać się z przyjaciółką i ekipą, ale moja rodzicielka mi nie pozwoliła. :<

    OdpowiedzUsuń
  3. liking the trainss:) need to make pictures like that aswell.

    OdpowiedzUsuń
  4. zdjęcia na torach? zajebista z Ciebie indywidualistka, biorąc pod uwagę że taką sesyjkę mają na swoim koncie wszystkie mniej lub bardziej mroczne dzieci w przedziale wiekowym 12-16 lat ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. @Anonimowy
    mam lat 17, więc prawie mieszczę się w przedziale :) poza tym nie widzę tu mrocznych elementow (chyba, że chodzi Ci o skóre?) pozdrawiam, Słubice ;)

    OdpowiedzUsuń