środa, 17 sierpnia 2011

17.09

Ombre Hair! Po dzisiejszej wizycie u fryzjera wyszłam zadowolona (a to mi się rzadko zdarza po wyjściu od fryzjera) jak nigdy. Wróciłam do kochanego brązu , ten rudy był totalnym niewypałem jeśli o mnie chodzi + zafundowałam sobie ombre tak ostatnio popularne. Zdecydowałam się na raczej naturalny look , więc końce włosów są tylko rozjaśnione , nie kolorowe , wyszło bardzo podobnie do moich naturalnych włosów. Całe włosy mam zrobione kremem tonującym na wodzie 1.9 więc niestety czeka mnie stopniowe wypłukiwanie się koloru ale tym się póki co nie martwię - póki czerwień nie przebija jest dobrze
zdjęcia włosów są jakościowo średnie , niestety mój aparat szwankuje szczególnie w pomieszczeniach - totalnie nie ogarnia światła , gubi ostrośc i zdjęcia ogólnie wyglądają jak z telefonu , więc jakieś dokładniejsze zdjęcia będą na dniach
xoxo


6 komentarzy:

  1. mój aparat też szfankuje w pomieszczeniach, mam za słabe oświetlenie, więc czas naświetlania jest mega długi, a ja zawsze się w między czasie ruszę lub rozmarzę :<

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne włosy !!! piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne masz włosy, piękny warkocz :D!

    OdpowiedzUsuń