czwartek, 18 sierpnia 2011

18.08 inspirations

dzisiaj w sumie same inspiracje , a raczej jesienna lista must have w miare moich możliwości
nie wiem czy wcześniej gdzieś tam wspominałam, że mieszkam w mieście graniczącym z Niemcami. Konkretnie z Frankfurtem nad Odrą , więc mam tutaj kilka sklepów typu H&M albo New Yorker z trochę innym asortymentem - czasem to wychodzi na plus, bo są tutaj rzeczy mogę śmiało powiedzieć lepsze niż w polskim H&M (w każdym razie w Zielonej Górze w której się uczę) ale czasem na minus, bo nie mam tutaj chociażby działu z kosmetykami. W każdym razie po dzisiejszej wizycie w H&M mniej więcej ukształtowałam już listę. Do sklepu weszła już kolekcja jesienna i nie mogę narzekać, bo masa swetrów, motywów boho i skóry to coś co do mnie przemawia. Upatrzyłam kilka swetrów więc właściwie czekam na wrzesień/październik żeby kupić coś na jesień (jestem fanką wszelkim swetrów, kilka już zajmuje miejsce, a wlasciwie sporo miejsca w mojej szafie). Tak na dworze wreszcie jakieś 30 stopni a ja już myśle o swetrach :P oprócz tego stwierdziłam, że muszę sobie sprawić skórzane legginsy, ale to będe musiała troche poszukać po sklepach (wszelkie info mile widziane) do listy dochodzą również wszelkie lakiery do paznokci, mile widziane brązy, pomarańcz, odcienie szarości, żadnych crusher'ów, mi się to jakoś totalnie nie podoba. No tak, na początku roku moją a mojej liście znajdują się również podręczniki hehe , ale to swoją drogą, muszę też kupić jakąś kurtke/płaszczyk na jesień i nie mam na to w ogóle pomysłu , więc pewnie będe kupywać na spontanie. To tyle na dziś, + dodaje zdjęcie nowej zabawki , która przyszła pare dni temu priorytetem, jest z Glovestara + H&M magazine herbst 2011, w języku niemieckim co w sumie na ręke , bo powiedzmy, że w ten sposób szkolę język :D
xoxox


2 komentarze: