środa, 31 sierpnia 2011

31.08

ostatni dzień wakacji, boże jakie to przykre. jutro rano, 5:45 wsiadam w autobus i jade do internatu, a potem biegiem na rozpoczęcie roku. druga klasa.. już się boję, szczególnie po zeszłorocznej nieustannej walce z matematyką, w tym roku ciąg dalszy. ale mam ogromną motywacje. uwaga RATATATATATA(prosze o fanfary) w zimą, na przełomie 2011 i 2012 spełniam swoje największe marzenie! TAK! jadę do Stanów Zjednoczonych! pfu jadę.. lecę! jaram sie tym od kilku dni odkąd się tylko dowiedziałam.
a dziś tak na szybko, pare powiedzmy inspiracji + kilka najnowszych zakupów. sweter od mojego Ignaca, z nowej kolekcji H&M, już jesiennej, wkońcu mam sweter innego koloru niż szary i czarny, postanowiłam wprowadzić troche koloru jesienią, żeby całkiem nie popaść w przygnębienie. torbe zamówiłam na allegro, miała być większa, miała być do szkoły, ostatecznie zostałam z ładną nową torebką, bez torebki/plecaka do szkoly. i coś czego potrzebowałam już w zeszłym roku szkolnym - kubek termiczny (z moją ilustracją)
zaczynam rok szkolny, ostatecznie wakacje uważam za zakończone. nie wiem jak będzie z notkami, w internacie ciężko z czasem, i przede wszystkim z internetem..
xoxo








1 komentarz: