poniedziałek, 29 sierpnia 2011

MTV Video Music Awards 2011

wczoraj brutalnie przerwałam nocny maraton gier na Playstation2, bo siedziałam do późna tylko dla relacji na Mtv z teogorcznego rozdania MTV Video Music Awards. przyznam sie szczerze, że nie wytrzymałam do końca, bo samo pre-show było cholernie długie zanim rozpoczęła się gala. co mogę powiedzieć.. Lady Gaga (którą uwielbiam) rozpoczęła genialnie całą impreze piosenką You and I, za która przepadam w wersji akustycznej, a cały występ mizaga. takimi koncertami Gaga pokazuje jak ogromny talent posiada! zastanawiałam się, co wymyśli do ubrania (po zeszłorocznej niespodziance z mięsa) a tutaj- Joe Calderone :D tym razem "jedynie" dwie statuetki całkowicie zasłużone moim zdaniem.
trochę się rozczarowałam Katy Perry, którą również uwielbiam- od początku nie podobał mi się ten pomysł z blond włosami, w czerni miała taką klase, a teraz ten róż.. może to kwestia tego, że mieszkam przy granicy z Niemcami a tamtejsze starsze, niezbyt urodziwe kobiety uwielbiają na głowie wszelkie róże , niebieskie odcienie i fiolety dlatego tak bardzo mnie razi taki wypłowiały róż na głowie. nie powaliła również kreacjami, za dużo "rzeczowych" motywów jak te płyty czy dziwna, żółta figura na głowie. jednak największą porażką dla mnie była Nicki Minaj.. brak słów na to coś, nieudolna kopia Gagi sprzed paru lat czy .. właśnie czy co?
no nic to na tyle, dzisiaj nie wstawie żadnego zdjęcia mojego, bo nie mam nic ciekawego do zaprezentowania właściwie i aparat dziś znow odmowił posłuszeństwa
xoxo


1 komentarz:

  1. Ja niestety nie miałem okazji oglądać tego w TV, aczkolwiek widziałem poszczególne występy i wiele zdjęć... Racja, Katy z różem to przesada ;P Chociaż mi osobiście w wersji blond się podoba :) Mam tylko nadzieję, że ten róż to jednorazowy wybryk. Co do Gagi to owszem, zaskoczenie jak zawsze. Nie wiem jak ty, ale ja chciałbym żeby MTV EMA 2012 było zorganizowane w Polsce.

    xoxo

    OdpowiedzUsuń