niedziela, 16 października 2011

16.10

siedze w domu od środy i nadal nie znalazłam czasu na cokolwiek. a nowe koszule wpadły, a to nowe buty się pojawiły, i długa narzutka też. w przyszły weekend bardziej sie postaram, dziś spędzam wieczór z biologią.
w czwartek byłam w Warszawie, całą drogę zawracałam sobie głowe myślami 'dostane, nie dostane. dostane, nie dostane', ale w ostateczności dostałam wize!! bilety kupione, 1 lutego 2012 kierunek Berlin Airport -> przesiadka w Dusseldorfie i kolejny punkt podróży -> New York, Newark Liberty International <3 jaram się tym jak głupia od czwartku i już nie mogę sie doczekać, a jeszcze tyle po drodze (święta, sylwester, połowinki, studiniówka) i przed samymi urodzinami w drogę
dziś tak bardzo na szybko, jedno zdjęcie z wczorajszego wieczoru, nowa koszula o bardzo fajnym kroju (na zdjeciu w sumie widac tylko jej deseń) bo ma ciekawe ramiona, i w dość indiańskie klimaty, znalazłam ją w sh = 4 zł
i wstawie ze 2 zdjęcia robione na garażach wczoraj, koturny allegro, marynarka h&m , wstawiam jej osobne zdjęcie po przerobieniu, bo nie pamiętam czy już tu było? bo koszulka z krzyżem już była
xoxo






8 komentarzy:

  1. uwielbiam motyw krzyza, szczegolnie na koszulkach i w bizuterii;) swietne koturny;D

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie Ty masz makabrycznie przesuszone włosy! weź się za ich porządne odżywianie, bo wyglądają na umierające...
    nie rozumiem takiego myślenia - długie, zafarbowane na modny kolor, rozwiane to ładne.
    Nie, nie, nie. Końcówki do fryzjera, ale już i to nie mniej niż 4 cm, olej na głowę i jakaś maska to je uratujesz. Póki co - porażka.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Anonimowy
    tak, mam przesuszone włosy i zdaje sobie z tego sprawe. to, że nie pisze na blogu o kosmetykach do włosów nie znaczy, że ich nie używam. widzisz przy długich wlosach 'olej na glowe i maska' nie ratuje od razu wlosow. końcówek przyznam się - nie podcinam regularnie, ale używam serum na zniszczone wlosy z avonu (ktore moim zdaniem jest cudowne i dzięki niemu moje wlosy są jeszcze na glowie), raz w tygodniu kłade na nie maskę renegenerującą, oprócz tego biorę SkrzypoVite (pewnie wiesz co to jest, ale napiszę - tabletki ze skrzypem polnym, cynkiem, biotyną etc) i używam odżywki regenerującej z Welli proSeries , którą na wlosach trzymam 20 minut pod ręcznikiem i dopiero spłukuje (tak mi zaleciła fryzjerka) wlosy podcinalam 4-5 cm w polowie sierpnia , ale co poradzić - moge je stale podcinać, ale takie już mam wlosy i robię wszystko, żeby utrzymać je w przyzwoitym stanie, bo jeszcze nie jestem gotowa na to, żeby ściąc je na krótko. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. och Nowy Jork! za dwa lata zrobie to samo! do samolotu! :)
    wrzuc koniecznie zdjecia z podrózy! Nowy Jork to moje marzenie. Obserwuje i licze na szczegółową relacje :)
    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestawy!
    Piękna koszula na pierwszym zdjęciu!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. like your blog <3<3, follow each other on google?xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ Ty jesteś śliczna, holywoodzka uroda kochanie!

    OdpowiedzUsuń