poniedziałek, 7 listopada 2011

Mtv EMA 2011

Congratulations GaGa!



9 komentarzy:

  1. nice! :)
    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak mozliwosci sa na pewno wieksze. kolekcje, sklepy i moda ogolnie na totalnie wyzszym poziomie niz w polsce.. no i cmentarze :P haha aaa... no to rzeczywiscie troche kiepsko, ale i tak mozesz sprobowac, bo czasem bez wzgledu na wzrost sie udaje, wiec co ci szkodzi. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gaga była całkowitą królową na tegorocznej gali mtv ema. Zadziwiło mnie jej dziwne nakrycie głowy i oczu. Jak zwykle zszokowała wszystkich wyglądem. A, i do tego te buty!

    OdpowiedzUsuń
  4. mam 164 cm ;* a obcasy mają ok.7 ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekaw stroje miała GaGa na MTV EMA :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Duże rozmiary na dziecięcym? Myślałam, że wzięłam największy jaki był ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. oglądałam galę, była boska!!!!

    Obserwuje i zapraszam do obserwowania mojego blogu:):*:*:**:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. drugie zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi! I found your blog and it’s gorgeous! I like your sense of style!!Nice photos!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and maybe follow?: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń