sobota, 3 grudnia 2011

03.12

Mamy początek grudnia, a mniejwięcej w połowie listopada zmieniłam szkołę, właściwie wróciłam do mojego rodzinnego miasta, porzuciłam internat na rzecz domowego łóżka i mam teraz troche na głowie, jak chociażby nadrabianie ocen i materialu z niektorych przedmiotów tutaj. Stąd ten zastój tutaj, ale myślę, że już teraz może być tylko lepiej.
zdjęcia niestety nie zawsze oddają rzeczywistośc jak chcemy, moje włosy są bardziej fotogeniczne niż ja stąd ten ładny kolor, bo sa naprawde tylko takie złotawe a tutaj wyglądają jak rudy? czy coś. szkielet w rzeczywistości jest taki metaliczno-brokatowo-błyszczący, na zdjęciach wygląda jak rentgen, ale nie jest źle. spodenki (H&M) już były, buty (F&F) chyba też, zakolanówki to Gatta i szkielet to również F&F
w przyszlym tygodniu mam nadzieje, ze na weekend pojawi się coś śniegu, bo we Frankfurcie wystawiony jest juz Weihnachtsmarkt! i coś wtedy z niego wrzuce :) i mam cichą nadzieje, ze do świąt uda mi sie pojechać na Weihnachtsmarkt do Berlina, bo też nie mam daleko.
xoxo





13 komentarzy:

  1. super wyglądasz! przypominasz mi troche Emme Stone. nie mogę się doczekać relacji z Nowego Jorku :)
    lunameansmoon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ale Ty cudownie wyglądasz ;o ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubie szortów do rajstop ale na Tobie mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie!
    Szkielet jest boski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna bluzka, a stylizacja na plus ciekawa z pomysłem :) Pozdrawiam Gabana

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna bluzka!!! I te zakolanówki :)

    Basia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny, luźny zestaw :)
    Ładnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look
    zapraszam do mnie
    http://theshortblackdress.blogspot.com/

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialna stylizacja :)
    Zakochałam się w tej koszulce :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  10. strasznie mi się podoba! bluzka jest rewelacyjna, a ty przepiękna! 2 ostatnie zdjęcia najpiękniejsze z pięknych :)

    OdpowiedzUsuń