niedziela, 5 lutego 2012

05.02

dzisiaj szybko, wstawiam zdjęcie w miarę przyzwoitej całości. kupiłam dziś spodnie z Cherokee w intensywnym, czerwonym kolorze ( z domieszką fuksjowego ? ). Pierwszy raz kupiłam kolorowe spodnie, zazwyczaj ograniczam się do wszelkich odcieni dżinsu, ewentualnie czarnych ( wyjątkiem są spodnie w asymetryczne wzory z NewYorkera kilka notek wczećniej ). Trochę bałam się je zestawić z panterką, ale ostatecznie chyba nie wyszło tak źle. Kupiłam wczoraj kolejny złoty brokatowy lakier i jest niesamowity - jest bardzo obfity w ten brokat i widać to na paznokciach ( nałożylam 2 warstwy, więc czarny lakier, który był pod spodem jest niemal całkowicie zakryty ). Jak widać Reksio mi towarzyszył na decku
+ mały bonusik z Dunkin'Donats <3







7 komentarzy:

  1. futerko jest świetne! fajnie wygląda cały zestaw. A przez ostatnie zdjęcie zrobiłam się głodna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wygląda, ja też niedawno zdecydowałam się na pierwsze kolorowe spodnie (no może mam jeszcze kremowe i szare) mianowicie burgund i jestem bardzo zadowolona, zwłaszcza, że reszte ubrań noszę zazwyczaj czarną, włącznie z płaszczem, to trochę ożywia mój strój :) świetne futerko, niedługo zaprezentuje na blogu swoje... ;P;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny set! Buty i futerko- rewelacja! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie polaczenie czerwieni z panterką! cudownie wyglądasz! a począki to chętnie bym zjadła aż mi ślinka pociekła jak je zobaczyłam, mniam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz rewelacyjnie ;) czerwień świetnie łączy się z panterką ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)*

    xx
    Desiré

    OdpowiedzUsuń
  6. wyszło stylowo i z pazurem, podoba mi się! nie jest wulgarnie, ale z charakterem, super! pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudowny zestaw, jesteś genialna <3 futerko mnie urzekło!
    spodobał mi się Twój blog, dodaję do obserwowanych x3
    http://venishia-catherins.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń