niedziela, 12 lutego 2012

12.02

dzisiaj wreszcie odwiedziłam sklep Gabriel, który ze wszystkich amerykańskich sklepów chyba najbardziej mi przypasował jeśli chodzi o asortyment. nie miałam czasu ani warunków (śnieg, deszcz) aby zrobić z tego jakiś zestaw, ale urodzinowe zakupy udane. Kupiłam rodzaj sukienki, który od dawna mi się podobał, ale wstawiam tylko zdjęcie z bliska materiału. We wtorek jadę do Nowego Jorku, więc jeśli ktoś jest ciekawy, to na przełomie wtorku i środy pojawi się dość obszerna fotorelacja! Dodatkowym plusem jest trwający NY Fashion Week, więc pewnie na ulicach będzie sporo ciekawych ludzi, nie mogę się doczekać, tak bardzo marzyłam o tym mieście!
W przyszłym tygodniu albo za 2 tygodnie planujemy jeszcze wypad do Waszyngtonu, bo mamy bardzo blisko ( 100 km to rzut kamieniem jeśli chodzi o Stany), więc pewnie tez pojawią się jakieś turystyczne fotki spod Białego Domu
xoxo


 My american birthday party !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz