czwartek, 15 marca 2012

15.03

Pewnego dnia, będąc jeszcze w Stanach, to było jakoś na początku mojego pobytu tam, sprawdzam e-mail a tam.. wiadomość o wygranej w rozdaniu( u JustHerFashion. ) Ostatnio coś większego niż paczka słodyczy wygrałam chyba w 3 klasie podstawówki, więc nie powiem, była to dość miła niespodzianka. Co wygrałam? Parę niebieskich kaloszy we wzorki firmy Chooka. Z reguły nie jestem zwolennikiem tego lansu na chodzenie w kaloszach, bo nie rozumiem po co je nosić na co dzień ? Dla mnie zawsze były to buty do chodzenia w czasie deszczu i nie będę tego zmieniać


4 komentarze:

  1. Swietne te kalosze! Zazdroszcze wygranej:-)
    Swietny blog!Zapraszam do siebie i jak masz ochote na wzajemne obserwowanie:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  2. I love these! great blog :)

    www.the-ant-ler.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne kalosze,oczywiscie obserwuje

    OdpowiedzUsuń