środa, 9 maja 2012

09.05

W większości szkół moi rówieśnicy mają właśnie wolne, i odpoczywają sobie dzięki maturzystom - ale nie w mojej szkole. Po co robić nam wolne, skoro nauczyciele mogą chodzić po korytarzach z palcem na ustach mówiąc "ciii! Trwa matura rozszerzona z matematyki!". Swoją drogą, mniej zabawnie będzie za rok.
Jaki jest minus mieszkania w mniejszych miastach? Brak pewnego asortymentu w sklepach. Jak np. H&M FAA (Fashion Against Aids). We Frankfurcie nie widziałam tej charytatywnej kolekcji, a w każdym razie nie było tam tych najfajniejszych ubrań. A szkoda, bo niektóre z nich naprawdę trafiły w mój gust.. Nie wiem jaki jest % ze sprzedaży, ale sam fakt, że część pieniędzy (albo i całość) idzie na walkę z Aids to naprawdę świetna sprawa. Plus akcja z buziakami, gdzie za każde zdjęcie umieszczone na stronie przekazywany jest 1$ na wyżej wymieniony cel (biorąc pod uwage, że zdjęc jest już koło 15 tys, każde ma znaczenie ^^)





4 komentarze:

  1. Ach okulary ! Boskość. Chętnie zakupiłabym takie cudeńka, wszystkie ubrania mają to coś, jedynie szorty nie przypadły mi do gustu. No i najważniejsze że po zakupie nie ma się satysfakcji jedynie z powodu nabytku nowego ubrania ale także z tego że przez przyjemne się pomogło :)

    xoxo
    spooky-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Kazimierz Dolny jest kawał drogi od tego Krakowskiego :)
    Kraków też bardzo lubię, ale tutaj mam 20 minut drogi a do Krakowa niestety 6 godzin pociągiem ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha, chciałabym :) W wakacje byłam na tydzień w Krakowie to może kojarzyło Ci się z tamtymi zdjęciami. Ja jestem z Lublina :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very intersting! follow each other darling?:X

    FashionSpot.ro

    OdpowiedzUsuń