czwartek, 12 lipca 2012

12.07

po ostatnich przeżyciach mam dość polskiej służby zdrowia i całej ich organizacji (a raczej braku)
z A. :* byłyśmy się dziś przejść w nasze ulubione miejsce z moim super aparatem w przerwie między jednym deszczem a drugim. Co tam mamy ciekawego na zdjęciach.. neonowa, żarówiasta spódniczka z H&M. Moja odpowiedź na pastele :P z turkusem na paznokciach tworzy dość mocne połączenie. Dosłownie wychodząc z domu, szukałam na wszelki wypadek kurtki przeciwdeszczowej i znalazłam dżinsową koszulo-katanę.. nie wiem skąd jest, nie wiem jakim cudem znalazła się w szafie mojej mamy, bo nie przypominam sobie jej kupna, ale nie mogłam pogardzić! Swoją drogą dobrze, że nie wzięłam kurtki, bo nie padało jednak.



5 komentarzy:

  1. OMG LOVE YOUR STYLE SO MUCH!amazing combination!love your bag

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo :D Cała stylizacja niesamowicie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja! masz bardzo ciekawy styl!
    jesli mozesz, zajrzyj do mnie, dopiero zaczynam, może dałabyś mi kilka cennych rad? z góry dzięki :)

    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham Twoją urodę i ubóstwiam buty! :)

    OdpowiedzUsuń