wtorek, 11 września 2012

11.09

Chyba nikogo nie ominęła informacja, że w Nowym Jorku trwa właśnie Fashion Week SS 2013.. Podgrzewa to mocno moje wspomnienia stamtąd, bo byłam w Nowym Jorku podczas trwania FW Autumn/Winter 2012, chociaż ja byłam typowo turystycznie. Lubię oglądać te pokazy ( mój faworyt póki co to Alexander Wang - stonowane kolory, proste kroje, wycięcia a na końcu pokazu to oświetlenie..mniam ) ale jeszcze bardziej lubię oglądać zdjęcia Street Fashion, czyli ludzi wyłapanych przez fotografów na ulicach NY ( kocham NY, ale to już wspominałam <3 ). Tak bardzo chciałabym kiedyś zobaczyć to wszystko na żywo, ale myślę, że jest to raczej jedno z tych marzeń raczej mało realnych do spełnienia.. a ja jestem zbyt dużą realistką. Muszę się zadowolić tym ( albo AŻ tym ), że udało mi się w ogóle być w Nowym Jorku! Tymczasem zawsze można pooglądać live








1 komentarz:

  1. lovely post!

    from helen at www.thelovecatsinc.com // @thelovecatsinc

    ps. enter my giveaway to win a MAC lipstick and 5 models own polishes! just click one page back!

    OdpowiedzUsuń