czwartek, 25 października 2012

25.10 Halloween Inspirations!

Każdy ma swoje ulubione święto, a moim zdecydowanie jest Halloween! Dlatego szkoda, że mieszkam w tym kraju. Nie obchodzimy tego święta tak hucznie jak np. w Stanach Zjednoczonych ( tak, kolejny powód dla którego kocham USA ) ale ja staram się jak mogę. Co roku u mnie w domu pojawia się Jack O'Lantern i inne towarzyszące mu dyniaki i nie mogę doczekać się dnia 31 października. Tym razem dzień ten wypada w środku tygodnia, więc będę świętować w weekend. Can't wait!



Candy Corn! Niestety nie miałam okazji spróbować będąc w Stanach, gdyż trafiłam akurat na Walentynki. Ale zobaczyć prawdziwe amerykańskie Halloween.. marzenie <3


Nieodłączny i podstawowy element Halloween - Jack O'Lantern, czyli dyniak z którego wycinamy cały "miąższ" i wkładamy do środka świeczke. Niżej mój tegoroczny



   
Kto może być lepszą inspiracją na halloweenowy strój niż Mother Monster. A moja tegoroczna inspiracja to..

Nie wiem czy ktoś jeszcze oprócz mnie będzie obchodził to święto, ale chciałam po prostu podzielić się swoim podjaraniem się. Są dwie okazje na które tak bardzo czekam w roku - Przystanek Woodstock latem i Halloween jesienią.
 Have fun!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz