poniedziałek, 3 grudnia 2012

03.12

Grudzień!! Świąteczna atmosfera całkowicie mnie już opanowała, dawno nie czekałam tak mocno na święta jak w tym roku!
W końcu udało mi się wyjść z domu ( dosłownie, przed dom ) i zrobić kilka zdjęć. Malownicza okolica to podwórko wokół mojego bloku.. piękne i malownicze jak całe miasto. Ale ze względu na to, że robi się już za zimno dla mnie, nie mam siły wychodzić nigdzie dalej bez całego sprzętu ( czapki, rękawiczki, szaliki.."warstwy" ). Tak więc.. nowa spódnica trochę mnie zaskoczyła. Kupiłam ją na allegro ( H&M ), ale nie spodziewałam się, że będzie aż tak rozkloszowana i długa. Przez chwilę myślałam, żeby ją skrócić, ale.. wtedy chyba straci swój urok. Klasyczny płaszczyk kupiłam przy okazji w sierpniu.. jadąc nad jezioro. Był przeceniony o 75% więc jak tu nie skorzystać? No i jest jeszcze klasyczny, czerwony moher z antenką
Wczoraj odwiedziłam już Weihnachtsmarkt w "moim" mieście, ale nie mogę się doczekać berlińskiego za 2 tygodnie <3 To jeden z nielicznych powodów, dla których nawet lubię Niemcy - ten kraj to jeden z mistrzów świątecznego klimatu <3






3 komentarze:

  1. uwielbiam paski połączone z czerwienią! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalinka, jak paryżanka wyglądasz *.*
    GENIALNE!

    OdpowiedzUsuń