poniedziałek, 10 grudnia 2012

10.12 Christmas coming soon

Instagram mix #grudzień
Wpadłam w prezentowy szał. Mimo, że nie kupuję sobie totalnie nic, bo chciałam kupić jak najwięcej prezentów innym sprawia mi to ogromną radość! A przed samymi świętami czeka mnie jeszcze pakowanie prezentów co cieszy mnie bardziej niż otwieranie ich. W tym roku zdecydowanie wśród rzeczy, które kupuję przeważają książki - to dowód na to, że sztuka czytania książek wcale nie zanika, a widząc ile osób grasuje po księgarniach i Empikach utwierdza mnie w tym przekonaniu
Więc dzis.. instagramowe focie!






3 komentarze:

  1. aaaa, na tych zdjęciach jest wszystko za co kocham grudzień ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ale włosy <3 uwielbiam grudzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz piekne wlosy :)

    ps: zajeeeee..fajny :D kubek !

    OdpowiedzUsuń