wtorek, 1 stycznia 2013

01.01.2013!

Sylwester był w moim przypadku bardzo spokojny. Więc i mam nadzieję, że cały rok będzie spokojny i wszystko się ułoży. I wszystkim również życzę Udanego Nowego roku :) Happy New Year everyone!
Moja sylwestrowa kreacja była w pewnym sensie niespodzianką. 20-letnia sukienka leżała gdzieś na dnie szafy mamy mojego chłopaka i została odkopana specjalnie na ten dzień. Przyszła mi z pomocą, bo z reguły mam problem z ubraniem się na takie wyjścia. Co do sukienki - myślę, że wszystko widać na zdjęciach. Złoty naszyjnik kupiłam w H&M na przecenie ( poszłam głównie po to, ale kupiłam jeszcze wymarzony kapelusz - poczeka do wiosny ^^ ) i ograniczyłam się tylko do haircuff i paznokci. Nie przepadam za "barokowym przepychem". Ale sylwestrowy kapelusik musi być!
Pozostaje mi tylko jeszcze raz życzyć wszystkiego dobrego w 2013 roku.
xoxo









cheers! (nie mam łupieżu, posypano mnie brokatem! umm GLITTER)


7 komentarzy:

  1. Świetna ta sukienka! Nie do wiary co można znaleźć w szafie mamy (swojej lub chłopaka:D)
    Jakie masz prześliczne włosy <3 Co z nimi robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha za dużo pisania, napiszę o tym może następną notkę, hm?

      Usuń
    2. Byłoby super :))
      Czyżby kolejna włosomaniaczka? :D

      Usuń
    3. bardziej bym powiedziała posiadaczka mega słabych i łamliwych włosów :(

      Usuń
  2. sukienka jest przepiękna! Zachwycają mnie też Twoje paznokcie, bardzo! Są przepiękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. tak tak o wlosach pisz :D to wszystko naturalne czy moze cos przedluzalas? i powiedz czym farbujesz, ostatio rozwazam rozjasnianie ale ostatnio to sie skonczylo dla mnie tragicznie nak u starej barbie wiec moze ktos zna lepsze metody

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. all natural ;> ale moze tak wygladac, bo mam jeszcze resztki grzywki i ona jest krótsza niz cala reszta ścięta na prosto :D kolor mam naturalny, tylko dół jest rozjaśniany, ale nie powiem Ci dokladnie czym.. moja mama farbuje sie na blond, więc podkradłam trochę ;>

      Usuń