piątek, 4 stycznia 2013

04.01

Jedno z noworocznych postanowień to częstsze notki na blogu. Tak więc oto i jestem.
Zdjęcia zostały zrobione jeszcze przed świętami ( jak przez chwilę był śnieg ) w bardzo szybkim tempie, bo było bardzo zimno. I nie chciało mi się wdzięczyć do obiektywu.Co mogę powiedzieć.. Nie przepadam za tym komino-swetrem, bo strasznie mnie pogrubia, ale gdy mam na sobie kurtko-płaszcz nie jest to tak bardzo widoczne. A jest bardzo ciepły, więc idealny na taką pogodę. Był tak straszny deszcz ze śniegiem i mróz, że nie zdążyliśmy zrobić nawet żadnych zbliżeń etc. haha. W weekend postaram się o więcej.
xoxo





13 komentarzy:

  1. Gdzie kupiłaś te butki, są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam u siebie w mieście w sklepie obuwniczym, ale bardzo podobne, a może nawet identyczne modele w tej samej cenie są na sequin.pl :)

      Usuń
  2. Zakolanówki <3 Śliczny outfit :)) Zachęcam do wejścia na mój blog :) I zaobserwowania jeśli ci się spodoba :) http://ourloveourpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw, totalnie w moim stylu :))) Skąd ten sweter?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, zapomnialam napisac :P sweter własciwie dostałam na urodziny w Stanach, jest z Kohl's, sygnowany imieniem Jennifer Lopez haha!

      Usuń
    2. Znaczy takiej "przeciętnej mnie" pozostaje się tylko ślinić do zdjęć :( :P

      Usuń
  4. świetnie!

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-bizuteria-artystyczna-izabela.html

    OdpowiedzUsuń
  5. podobaja mi sie te zakolanowki ale chyba bym pecherz stracila, czasem az mi zimno jak patrze na dziewcyzny w 20stkach zima, ja to takie grube tylko z futrem w srodku nosze xD

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ten golf jest boski! I zachwycają mnie zakolanówki, pięknie eksponują Twoje nóżki ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaww, uwielbiam zakolanówki, a buty są przeboskie! ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. gdzie tam pogrubia, fajny jest i fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń