wtorek, 8 stycznia 2013

08.01 New in

Mam za sobą koniec próbnych matur nr.2 i mieszane odczucia. Ale do maja jeszcze tyle czasu..
Dziś post-chwalipięta, czyli skromne "new in" z grudnia ( ominęłam czarną rozkloszowaną spódnicę z notek wcześniej ). Jak wiemy nie tak dawno ruszyła pierwsza partia przecen. Szczerze mówiąc nie miałam na oku nic konkretnego (ani zbyt wiele gotówki po świętach haha),  poza tym w moich okolicach nie ma zbyt dużo sklepów, dlatego jak zwykle - H&M.
Pikowaną kurtkę widziałam już jakiś czas temu i bardzo mi się podobała, ale wiedziałam, że nie kupię jej sobie, bo na głowie święta, studniówka i jest dużo innych wydatków. Jaka była moja radość, gdy zobaczyłam ją przecenioną o 50% w Berlinie..Do koszyka od razu. Podobnie było z kapeluszem. Widziałam go już chyba na początku jesieni jak nie wcześniej i bardzo mi się podobał (przypomina mi trochę styl Kate Moss albo Majki Sablewskiej), ale stwierdziłam, że "po co mi kapelusz, jak za tę cenę kupie spodnie" (eh, jestem czasami taka oszczędna). Ale również był przeceniony i kosztował jedynie 7€.
Naszyjnik przypominający złotego zaskrońca był w poprzedniej notce, a ćwiekowany kupiłam na allegro.
Buty może nie są kupione na przecenie, ale od dawna chciałam nowe szpilki, jak najbardziej klasyczne tak więc pojawiły się one - ostatnio dość popularne, szpic (nie lubię zaokrąglonych czubków), bez platformy, 10 cm. Nie jest to może najwygodniejsze obuwie jakie miałam na stopach, ale prezentują się naprawdę korzystnie.
I to by było na tyle chyba, jeśli chodzi o "new in" (pominęłam rzecz jasna kosmetyki, ale o tym być może kiedy indziej)
A za równy miesiąc mam urodziny, więc pora powoli ustalać listę życzeń!
xoxo






stos książek do przeczytania się powiększa, a czasu brak..

7 komentarzy:

  1. Czuję, że ten kapelusz to strzał w 10 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zakupy :) przeczytałam niedawno książkę o Chanel pt. "Coco", całkiem przyjemna, ciekawa lektura :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kurtka. Pamiętam swoje próbne matury:) masakraaa obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kapelusz, ale mi bardziej podobały się te okrągłe, bez wcięcia na głowie. I u mnie chyba nie widziałam go na przecenie, bo bym kupiła. Jutro muszę sie przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy , klasyczne szpilki są boskie :)

    zapraszam do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń