poniedziałek, 14 stycznia 2013

14.01 DIY

Przede mną błogie 2 tygodnie pełne książek, dobrego jedzenia i wolnego czasu. Jeszcze nie wiem co będę robić oprócz lenienia się i nadrabianiu małych zaległości szkolnych i maturalnych, ale na pewno coś się tutaj pojawi w między czasie.
Dziś notka z serii "Diy - do it yourself". Od małego uwielbiałam kleić, coś robić, szyć ubrania dla moich lalek i miśków. I w pewnym sensie zostało mi to do teraz - napisy na koszulkach, nacinanie, skracanie t-shirtów i ostatnio również ćwiekowanie. Ćwieki to genialny pomysł, który stwarza wiele możliwości. Tym razem zdecydowałam się na złote, w rozmiarze XXL ( 2cmx2cm i szczerze mówiąc znowu źle oceniłam ich ilość, bo została mi ich masa). Na co padło? Tym razem na kopertówkę z zeszłego roku - odcięłam kokardę, żeby "klapka" była prosta, bez niczego i zaczęłam wbijać. Wbrew pozorom nie trwało to krótko, a palce pod koniec odmawiały współpracy, ale ostatecznie skończyłam w jedno popołudnie. Efekty wyglądają tak:





7 komentarzy:

  1. Brawo! Wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna!
    Zrobisz mi też taką? ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha przecież to prościzna, tylko zebrać się do kupna ćwieków!

      Usuń
    2. Taaa... Ćwieki mam, pomysł też. Tylko z wykonaniem to już nie bałdzo ;)

      Usuń
  3. I love love love your clutch! The studded details are just perfect! Really a great idea:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Szkoda, że ja jestem takie beztalencie artystyczne :D

    OdpowiedzUsuń