niedziela, 27 stycznia 2013

27.01 vintage party!

Karnawał w pełni, a my w tym roku zdecydowaliśmy się na klimaty w stylu vintage. Głównym założeniem były lata 60. ale widać było wpływy lat 50. i 70. więc było dość różnorodnie. Ja zdecydowałam się na pin up pomieszany trochę ze stylem z mojego ulubionego filmu "Grease" ( mojego chłopaka również wrobiłam w "Grease" - nawet ze mną obejrzał! ). Cudowne skarpetki odpinpowała moja kochana mama :) Uwielbiam takie przebieranki, zawsze przeżywam to co najmniej 2 tygodnie wcześniej haha. Poniżej możecie zobaczyć całokształt.
A za tydzień - czas na moją studniówkę!
A za 2 tygodnie - ostatnie naście..
xoxo








5 komentarzy:

  1. Obłędnie wyglądasz tak wystylizowana! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądałaś genialnie! Też lubię przebierane imprezy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta chustka na glowie i usta- super! :)

    OdpowiedzUsuń