poniedziałek, 11 lutego 2013

Birthday!

18-tka w Stanach.. już rok minął od mojego pobytu tam. To przykre trochę, bo chciałabym tam bardzo wrócić, a wątpię żeby kiedyś miało się to udać. Pozostaje dalej marzyć
Urodziny to kolejny dzień po Halloween i Świętach Bożego Narodzenia, który bardzo lubię ( haha póki co ) a co dostałam w tym roku? Jeśli chodzi o urodziny, to nie lubię niespodzianek - wolę konkretnie uprzedzić, co chciałabym dostać/ co jest mi potrzebne / co nie jest mi potrzebne, ale fajnie byłoby mieć. Tak więc z tych bardziej potrzebnych - torba. Pojemna torba to coś, co będzie idealne na co dzień, bo ile można chodzić w panterkowym plecaku? Tutaj z pomocą przyszło mi ( albo mojemu chłopakowi, który kupował mi ten prezent ) Mango. Przy okazji w tym samym sklepie zamówiłam marszczoną bluzkę z baskinką, niestety na zdjęciach wygląda jakby była jakaś granatowa, a w rzeczywistości jest czarna.
Zdecydowanie jedną z rzeczy, która nie była mi koniecznie potrzebna ale fajnie byłoby ją mieć jest sławna szczotka do włosów Tangle Teezer. Czesanie to coś, czego nienawidzę robić i staram się to sobie jak najbardziej ułatwić a szczotka ta miała rozwiązać wszystkie problemy. Naczytałam się recenzji i stwierdziłam, że urodziny to idealna okazja. Ale może więcej o tej szczotce w innym poście.
No.. buty, komin i nowe legginsy do ćwiczeń sprawiłam sobie sama, ale można to podciągnąć pod urodzinowy prezent.
Wkrótce w moje ręce wpadnie jeszcze jedna rzecz na którą czekam ( paletka Sleek Au Naturel ), ale to również w innym poście!
xoxo









4 komentarze:

  1. jeju, śliczną torbę ci TŻ kupił :O a akurat od urodzin szukałam zwykłej, czarnej. Zamawialiście na stronie czy stacjonarnie? Bo tak przeglądam stronę i albo przeoczyłam albo już nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamawiałam na stronie, ale wiesz co, ona była na sale, więc prawdopodobnie już nie ma :(

      Usuń
  2. Torba świetna! :) daj znać jak się szczotka sprawuje, bo ja też mam problem z czesaniem włosów. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. chcialabym bardzo sprobowac ta szczotke do wlosow

    OdpowiedzUsuń