niedziela, 17 lutego 2013

Rihanna for River Island

Wczoraj w Londynie została zaprezentowana nowa kolekcja sklepu River Island, którą zaprojektowała Rihanna. Pokaz można było obejrzeć live na fanpage'u RI na facebooku, więc postanowiłam włączyć. Spodziewałam się klasycznego wybiegu, ale sceneria była zrobiona z jakiś konstrukcji, co wyglądało dość nowocześnie i ciekawie. Cały pokaz odbywał się przy dobrej muzyce a jeśli chodzi o same prezentowane ubrania.. bardzo w stylu Rihanny i bardzo mi się podobały. Aż przykro, że raczej nie mam dostępu do RI, więc nie spodziewam się, aby coś wpadło w moje ręce. Jednak będę szukać podobnych rzeczy w sklepach, które mam pod ręką. Kilka zdjęć z wczorajszego show a ja w przyszłym tygodniu prawdopodobnie wspomnę o nowej paletce do makijażu - Sleek Au Naturel




Rihanna wyglądała cudownie!


1 komentarz: