wtorek, 5 marca 2013

H&M Fashion News : -25% na wybrany produkt

Dziś krótki wpis, który właściwie ma na celu pokazanie, że jeszcze żyję. Studentki mają sesję a ja mam maturę, która niestety ciągle o sobie przypomina.
Jednak wracając do tytułu postu - czy ktoś jeszcze nie wykorzystał rabatu -25% na wybraną rzecz w H&M? Rabat ten możemy dostać zapisując się do ich newslettera na stronie. Z początku myślałam, że mi się nie przyda, bo zdecydowanie bliżej mam H&M niemiecki niż jakieś polskie.. ale jakoś tak wyszło, że często były okazje do odwiedzenia polskiego sklepu. W Niemczech ta zniżka jest już na innych zasadach - jest to -25% na wybrany produkt, ale przy zakupach online. A jak wiemy H&M nie prowadzi wysyłki do polski. Cóż więc wpadło w moje ręce? Początkowo trzymałam ten rabat na coś, co mam kupić zawsze i ostatecznie jeszcze tego nie mam. Skórzana ramoneska. Jednak nie znalazłam nic ciekawego ( może słabo szukałam? ) i ostatecznie kupiłam ramoneskę, ale woskowaną. W sumie, całkiem podobna do skórzanej, więc nie robi mi aż takiej dużej różnicy. Przy okazji kupiłam kilka zwykłych rzeczy, ale to takie typowe basics, nie ma czym się chwalić.


Niestety ramoneska, tak jak inne kurtki, katany i letnie płaszczyki, musi jeszcze zaczekać, gdyż mimo takich pięknych prognoz jest nadal zimno.
xoxo

10 komentarzy:

  1. Śliczna ramoneska! Szkoda, że do H&Mu mam tak daleko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nam się podoba ramoneska.
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko zrobi się ciepło, mam nadzieję, że pokażesz nam stylizację z tą ramoneską :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ramoneska, ja moją zniżkę planuję przeznaczyć na żakiet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kupon ale chyba za dużo rzeczy pragnę przygarnąć na raz:-p
    dopisuje sie do obserwowanych:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej pokaż się sama w ramonesce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w weekend prawdopodobnie w końcu mi się uda :)

      Usuń
  7. ja też nie mogę się doczekać kiedy założę swoja ramoneskę!

    OdpowiedzUsuń