niedziela, 24 marca 2013

Monochrome!

Cóż, w tym roku nie ominie to chyba nikogo. Monochromatyczny trend, czyli proste połączenie czerni i bieli. Po zeszłorocznych neonach, które były dosłownie wszędzie, jest to miła (w każdym razie dla mnie) odmiana. Moje ukochane, biało-czarne spodnie w asymetryczne wzory znów wrócą do łask (jak tylko naprawię w nich zamki..). W tym tygodniu również przyszła do mnie zamówiona prawie półtorej tygodnia temu koszula w paski (znaleziona gdzieś na allegro). Modlę się tylko o pogodę, żeby w końcu móc ją założyć..
Tymczasem wracam do mojego maturalnego życia i mam nadzieję, że powrócę w weekend z nową dawką zdjęć.
xoxo







2 komentarze:

  1. oj cos trendy na ten sezon mi nie podchodza ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie :/ Gubię się w czerni-bieli

    OdpowiedzUsuń