poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Spring!

27 stopni na termometrze w słońcu.. aż ciężko w to uwierzyć, jeszcze tydzień temu temperatury były minusowe!
W końcu nadszedł czas na wyciągnięciu trenczu i kapelusza kupionego w... grudniu? Czekał na ten moment całą zimę. Pierwszy raz odkąd ścięłam włosy próbowałam je zakręcić, ostatecznie zrobiłam to przy użyciu prostownicy i właściwie, to efekt wyszedł całkiem zadowalający. Właściwie to żałuję, że nie ścięłam tych włosów przed studniówką. Wreszcie tez w pełnej okazałości mogę pokazać urodzinową bluzkę z baskinką.
Za miesiąc będę już w połowie matury, ale właściwie to nie stresuję się tym zbytnio. Fakt, uczę się trochę więcej i staram się coś robić w jej kierunku, jednak nie jest tak, że nie sypiam po nocach. Jeszcze :>



podziwiajcie mój bajceps!



7 komentarzy:

  1. Jak miło się patrzy na takie zdjęcia :) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odnalazłam Cię na Modnej Polce i musiałam zobaczyć Twój blog! Jest świetny, a ta stylizacja strasznie mi się podoba! Masz cudowną figurę! Oczywiście obserwuję Cię bez dwóch zdań - czekam na kolejne looki :)
    Wpadnij do mnie w wolnej chwili:
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinnaś zostać modelką! Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  4. wszędzie szukam Twojego @, ale nigdzie nie mogę go znaleźć ;< nie chciałabyś może sprzedać tego plecaka: http://lookbook.nu/look/3861886-House-Backpack-H&M-Sweater-Diy-Shorts-Sequin? prosze, odpisz na @: me4teors@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ Ty jesteś piękna :) Chciałabym mieć Twoją figurę!

    OdpowiedzUsuń