piątek, 31 maja 2013

Germany - coming soon!

Mój wyjazd do Niemiec jest już coraz bliżej. Jutro jadę jeszcze na wesele, więc jestem już w 85% spakowana. Mój pokój to teraz jeden wielki chaos, bo na środku leży waliza i co chwila coś do niej dokładam..
Nie wiem w sumie jak dokładnie się czuję przed tym wyjazdem.. Nie jest to ani stres, ani strach (no, może poza tą przesiadką w Berlinie), takie dziwne uczucie niczego. Może dopiero w poniedziałek, jak już będę wsiadać do pociągu jakoś to wszystko do mnie dotrze?
Mam nadzieję, że jednak cała podróż minie bez przykrych niespodzianek, i już następnego posta napiszę prosto z Niemiec :)





5 komentarzy:

  1. Hejka! Dzięki wielkie za zgłoszenie bloga do listy blogujących operek :) Sorki za tak późne dodanie, ale miałam raczej dużo na głowie ostatnio. Serdecznie witam w gronie i mam nadzieję, że zdobędziesz parę nowych czytelniczek! Mam jeszcze jedną prośbę o dodanie buttonu - wszystko co i jak wytłumaczone jest w zakładce "jak dołączyć" na blogu http://blogi-au-pair.blogspot.co.uk
    Życzę wiele powodzenia i przede wszystkim niezapomnianych przygód! Operkowanie to świetna sprawa :)

    Pozdrawiam,
    Eve Marie

    OdpowiedzUsuń
  2. hej ! A gdzie będziesz AP? Ja byłam 20 miesięcy w Niemczech (Frankfurt/ Bielefeld) a teraz mieszkam w Hannoverze. Au pair to świetna przygoda.
    Powodzenia i viele spass ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. PS. Nie zabieraj dużo ciuchów i butów bo sobie nakupujesz tak jak ja i wracałam z 4 walizkami do domu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. gdzie nowy post? chcemy nowego posta!! :)

    OdpowiedzUsuń