wtorek, 21 maja 2013

Holidaaaay!

Cóż mogę powiedzieć? Matury za mną, mam już wakacje! Moje wakacje jednak nie potrwają zbyt długo, w związku z tym postanowiłam napisać krótką notkę o moich planach na najbliższe kilka miesięcy.
Cóż, jak większość z moich rówieśników nie idę na studia. Nie mówię, że nie pójdę nigdy, bo może kiedyś zrobię coś zaocznie, chwilowo zdecydowanie wolę działać. Tak więc 3 czerwca jadę na 5 miesięcy do Niemiec jako Au pair. Posiedzę tam do końca października i mam nadzieję, że podszkolę trochę swój niemiecki.
Nie wiem teraz tylko co właściwie zrobię z tym blogiem. Raczej nie będę mieć tam osobistego fotografa, więc nie będę miała jak sklecić nowych notek. Zajrzę tutaj najwyżej czasami z czymś ciekawym, jakimś new in, czy z czymkolwiek.
Teraz, oddam się błogiemu, pomaturalnego lenistwu!


4 komentarze:

  1. Odważna jesteś! Ja bałabym się wyjechać sama ...

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny blog, będę wpadać częściej :))
    +obserwuje; *

    maymiodek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bałabym się tak sama wyjechać na tyle czasu do obcego kraju :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oj dziewczyny, do odważnych świat należy :)

    OdpowiedzUsuń