poniedziałek, 1 lipca 2013

Nordkirchen

Uwaga, będzie to post typowo turystyczny!
W ten weekend byłam w Nordkirchen u kolegi. Jest to raczej niewielkie, ale urocze miasteczko, które również znaduje się w okolicach Zagłębia Ruhry. Nie ma tam zbyt wielu atrakcji turystycznych, główna to Schloss Nordkirchen - ogromny, piękny zamek otoczony ogrodami. W ciągu jednego spaceru po ogrodach wokół zamku widziałam cztery młode pary, robiące zdjęcia plenerowe - współczuję jednak pogody, bo było jakieś 11 stopni, wiatr i chmury.. A ja rzecz jasna nie wzięłam ani szalika, ani kominu, ani nic na pogodę poniżej 15 stopni tak naprawdę. Ale w połowie lipca będe na 2 dni w domu, w Polsce, więc prawdopodobnie wrócę do Niemiec z kolejną torbą, wypełnioną ubraniami na zimne dni.
Popołudniu byliśmy również w Munster, na festynie - jak zwykle pobiegłam na diabelski młyn - uwielbiam te młyny i widok z nich, ale nie w taką pogodę - zimno, wietrznie, nieprzyjemnie.











3 komentarze:

  1. Lubię takie klimatyczne miasteczka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. love this photos and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  3. lovely photos!!
    do you want to follow each other on GFC and bloglovin? let me know on my blog :)
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń