środa, 14 sierpnia 2013

already Autumn?

Jest co prawda dopiero połowa sierpnia, ale ja chyba mieszkam chwilowo w takim rejonie, że tu naprawdę większość czasu jest pochmurno i chłodnawo. Na dworze jakieś 15 stopni, a dziś idąc na poczte pod nogi wpadł mi.. kasztan. Czy to znak, że nadchodząca jesień naprawdę jest już za progiem? Prawdopodobnie tak, jednak ja uwielbiam jesień i nie mogę się jej już doczekać.
Starałam się mniej więcej zaplanować moje wydatki na nadchodzącą jesień, jednak różnie z tym bywa i potrafię jak każdy kupić coś pod przypływem chwili i natchnienia (np. buty wczoraj), ale będę się starać to opanowywać. Plan na nadchodzącą jesień? Klasyczne, podstawowe rzeczy na więcej niż "jeden" sezon. Przede wszystkim potrzebuję prostych botków na korku, porządnego swetra i koszuli w kratę.

tak mniejwięcej się to przedstawia

Patrząc na kilka moich ostatnich zakupów jestem na dobrej drodze, bo H&M zaopatrzył mnie (jak zwykle) w prostą, czarną torebkę, której zawsze mi brakowało i wygodną, szarą bluzę.


Wracając jednak do butów.. Nie ma się co oszukiwać, większość mojego czasu spędzam na zabawie i kilometrowych spacerach z dzieciakami, jak każda au pair. Potrzebowałam więc wygodnego, najlepiej sportowego obuwia i tutaj z pomocą przyszedł mi Adidas. Buty są wygodne, porządne i przede wszystkim proste.


Cóż, to chyba na tyle z mojej strony o nadchodzącej jesieni. Póki co pozostaje nacieszyć się trwającym (jeszcze) latem. Mam nadzieję, że pogoda pozwoli mi jeszcze na założenie krótkich spodenek.

5 komentarzy:

  1. ja też już na jesień zaczęłam się rozglądać za wygodnymi butami do zabaw z dziećmi ;d ale szukam też ładnych botek takich z obcasem 8cm ;d
    boska torba ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !
    Tak ja byłam au pair a po pobycie w Niemczech miałam fajne ambitne plany ;) Ale się zakochałam i to raczej bardzo. On co tydzień przyjeżdżał do mojej host rodzinki niańczyć moje dzieciaczki i tak się stało że teraz mieszkamy razem w Niemczech. Ja znalazłam pracę ale mój niemiecki nie był jakiś ambitne dobry gdyż do szkoły chodziłam tylko miesiąc... xD Ta cała miłość pokrzyżowała mi plany no ale.... ;)
    A Ty ile jeszcze będziesz u rodzinki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie nie posiadam istagramu.. Jakoś mnie on nie pociąga.
    A gdzie będziesz mieszkała i z kim? Z lubym (tu pytanie czy on jest tutaj czy w Pl?). No ja też gdybym nie była zakochana to już bym siedziała na wyspach a z nich wyleciała bym do USA. Ale tak to jest że miłość przychodzi w najmniej oczekiwanym momencie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Co Ty jak mam być z kimś związana to tylko z Polakiem ;) On też był au pair (ahahha) i poznaliśmy się na polskiej dyskotece. Moja host rodzinka pozwalała mu czasem u mnie nawet 2 tyg być jak miał urlop (potem znalazł inną prace i mieszkał w hannoverze a ja bielefeldzie) i dlatego przyjeżdżał do mnie. W Bawarii niestety bym nic nie zrozumiała bo oni tam inaczej mówią ;) Ale jak jesteś ze wschodu to Ci dobrze ! Ja mieszkam na Dolnym Śląsku ale bliżej Czech bo pod Wałbrzychem. I powiem Ci że szukanie mieszkania w DE to długgga sprawa więc się na to przyszykuj. Oni tu robią konkursy na wynajem ;) O mieszkania powyżej 2 pokoi jest trudno... Oczywiście są kawalerki ale to nie dla dwóch osób ale czasem ich cena sięga do 600 euro za jeden pokój a ja za 3 płacę 400 ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Proszę Cię bardzo : kieszeniepelneczeresnii@gmail.com
    ale jutro jadę do Polski więc mogę być tydzień do tyłu z odpisywaniem ^^^

    OdpowiedzUsuń