wtorek, 6 sierpnia 2013

Holiday in Poland / Woodstock 2013

Co mogę powiedzieć.. Spędziłam tydzień "urlopu" w Polsce, częściowo w domu, częściowo na Woodsotcku. Zobaczyłam się z najważniejszymi dla mnie osobami, odpoczęłam, 5 dni obozowałam w Kostrzynie nad Odrą. Było wspaniale. Teraz jestem jednak znów w Niemczech i kolejna wizyta w domu będzie miała prawdopodobnie miejsce pod koniec października. Czeka mnie i moją host-family przeprowadzka do nowego domu, rozpoczęcie kursu językowego (który mam nadzieje skończy się egzaminem i certyfikatem B1) i mam nadzieję jeszcze w sierpniu uda mi się jechać do Amsterdamu.
Tak czy siak, po Woodstocku pozostają kolejne wspaniałe wspomnienia, a ja wracam do normalnego trybu życia. Zostawiam was z kilkoma zdjęciami z mojego pobytu w Polsce




Hello Artpop, goodbye BTW




5 komentarzy:

  1. zazdroszczę Woodstocku, ja od kilku lat próbuję się wyrwać by poczuć tę atmosferę ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. tam zawsze zabawa jest udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej !
    Tak, kartę zakładasz w samym sklepie z pomocą miłej osoby bądź zabierasz ją do domu i logujesz przez internet ale wiadomo w sklepie lepiej ;) Za każde wydane 1 euro masz 1 punkt. Czyli oferta lepsza niż w np Deutschlandcard xD Karta jest też ważna w realu, galeriach, aptekach, stacjach benzynowych itd.. Ja swoją założyłam przez namowę koleżanki. Oczywiście żeby uzbierać ileś tam tysięcy punktów żeby coś dostać to wiadomo że trzeba czekać. Ale np jak masz 1 tys to możesz to wymienić na 10 euro. Ale nie o to chodzi. Chodzi o to że jak masz kartę to przysyłają ci duuuużo prezentów i kuponów. Kiedyś przysłali mi maseczki do twarzy, potem kupon na darmowy żel pod prysznic. Ostatnio kupon na krem do opalania itd... Ale trzeba ją wyrobić w DM a nie w innym sklepie ;D Polecam gorąco !
    Wgl dzisiaj przeglądałam Twojego całego bloga i widzę ża byłaś w USA ! Kurcze też bym chciała tam pojechać. Byłaś u rodziny jak można wiedzieć? I szkoda że tak mało zdjęć dodałaś... ; (

    OdpowiedzUsuń
  4. hej,
    a moglabym wiedzieć, kto robi ci zdjęcia ? :)

    OdpowiedzUsuń