niedziela, 29 września 2013

adidas Performance Electrify

Cały tydzień zbierałam się, żeby coś napisać, ale jakoś nie było kiedy. Wciąż korzystam z ciepłej, słonecznej pogody jaką ostatnio mam i nadrabiam zaległości książkowe.
Dziś krótko o zakupie sportowego obuwia. Nie jestem wielką fanką sportu (no chyba, że zumbe można zaliczyć do odmiany sportu), mimo wszystko staram się te 5-6 razy w tygodniu COŚ porobić. Ciężko mi określić co, bo w moich zbiorach jest już wszystko - od Chodakowskiej, przez Mel B i Jillian Michaels po ulubiony ostatnio Fitness Blender. W każdym razie, moje poprzednie, sportowe buty, kupione zostały na początku tego roku za grosze na allegro, bez większych przemyśleń, głównie na potrzeby zumby. Nie narzekałam na nie, i nadal są w dobrym stanie, ale postanowiłam zainwestować trochę więcej w porządne, wygodne buty w których nie nabawię się otarć czy odcisków. Chciałam kupić obuwie przeznaczone głównie do fitnessu, na nieco niższej podeszwie niż poprzednie (ciężej mi utrzymać w nich równowagę, a aż tak wielka amortyzacja mi nie potrzebna, bo raczej biegam mało/nie biegam). Ostatecznie, przeszukiwając zalando, natknęłam się na adidas Performance Electrify. Nie ukrywam, że wygląd takich butów ma dla mnie duże znaczenie, i nie ma się co oszukiwać - na to też zwracałam uwagę, ale te są proste, bez dziwnych wzorków (jak to bywa np z butami Asics), miłe dla oka i dla stopy. Są to buty potencjalnie przeznaczone do biegania, jednak mi odpowiadają w 100%. Jedyna ich wada, to to, że momentami mają słabą.. hm, przyczepność? Zdarza mi się w nich poślizgnąć, ale przymykam na to oko. Są wygodne, przewiewne i miejmy nadzieję, że wytrzymałe.



4 komentarze:

  1. a można wiedzieć ile za nie dałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowały 239 zł na Zalando, ale miałam rabat 40zł za rejestrację, więc tylko 199

      Usuń
  2. tylko ^^
    Ja w Niemczech chodzę tylko po Sekond-handach odkąd tu jestem i dzisiaj np. wyczaiłam bluzę z PUMY :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co, ja tutaj póki co trafiłam tylko na jeden SH - oczewiście wlazłam do środka, ale raczej mnie zawiódł :/

      Usuń