poniedziałek, 16 września 2013

Autumn - Trench Coat

Zdecydowanie przyszła już jesień. W ten weekend widziałam już tyle liści na ziemi, tyle kolorowych drzew i przede wszystkim - tyle deszczu, że można to już oficjalnie potwierdzić. Dość szybko w tym roku, ale w końcu mogłam wyciągnąc z szafy mój ulubiony płaszcz. Prosty, zwykły trencz kupiony rok temu na przecenie. Uwielbiam go za uniwersalność. Noszę go tez wiosną, ale zdecydowanie lepiej spisuję się jesienią, np z nowymi botkami. Nie wiem co się ze mną stało, ale polubiłam buty na obcasie. Czuję się w nich jakoś lepiej niż w sportowym bądź ciężkim obuwiu, które nosiłam do tej pory.
Ten weekend spędziłam poza domem, i zdecydowanie upłynął pod znakiem obżarstwa. Oj tam oj tam.






ależ ja lubię jeść <3


2 komentarze:

  1. same pyszności na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój płaszcz, buty i marynarka są obłędne! ♥ i jakie pyszności, mmm ;d

    OdpowiedzUsuń