poniedziałek, 23 września 2013

Denim Look

Jakość zdjęć robionych telefonem jest niezbyt zadowalająca, ale co innego mogę teraz zrobić.. Myślę, że to co na zdjęciach ma być przedstawione jest całkiem widoczne, więc nie będę narzekać.
Skorzystałam ostatnio z oferty w H&M, gdzie przy zakupie dwóch par spodni za co najmniej 19.95 € druga para przeceniona jest o 50%. Tak więc zamiast 60€ zapłaciłam tylko 45€ i kupiłam też koszulę w kratę, której szukałam od bardzo dawna, i która właściwie teraz.. jest w każdym sklepie. Koszula, którą mam na zdjęciach została znaleziona dawno temu w szafie w moim domu. Widziałam ostatnio sporo jeansowych połączeń, mniej i bardziej odważnych. W moim przypadku jest to raczej bardzo spokojne, bez szaleństw, ale tak lubię najbardziej. A botki to zdecydowanie ulubione obuwie jesieni 2013 i jeden z najlepszych zakupów w ostatnim czasie.




czym byłby weekend bez kawki i czegoś dobrego <3


1 komentarz: