środa, 6 listopada 2013

Love Autumn

Taką jesień jak na tych zdjęciach właśnie kocham. Te kolory, ten klimat. Przykro mi, że październik się już skończył, to jeden z moich ulubionych miesięcy. Nie lubię listopada. Nie lubię brzydkiego przejścia między jesienią a zimą. Pozostaje jednak jakoś go przetrwać, aby później móc cieszyć się czekaniem na święta. I czekaniem na powrót do domu w moim przypadku (miejmy nadzieję, tylko tymczasowy).
Dzisiejsze zdjęcia są dość banalne, ale pokazują w dobrej jakości zdecydowanie moje ulubione rzeczy tej jesieni - must have od lat, czyli koszula w kratę, która teraz jest dosłownie wszędzie, dopasowane jeansy i botki na korku (średnio wygodne, muszę to przyznać po dłuższym użytkowaniu). Co mogę powiedzieć jeszcze.. jest to total H&M look (oprócz torebki).
Ciężko mi powiedzieć, kiedy będe mogła pokazać/napisać coś sensownego, brak czasu, brak możliwości, mam nadzieję, że z początkiem 2014 roku poprawię się. Tak, rok temu mówiłam to samo. Oj.




jeans, boots, shirt - H&M
bag - New Yorker

4 komentarze:

  1. Fantastyczne zdjęcia !
    Kolorystyka, kontrast.
    Ale kochana - uśmiech ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, listopad jest straszny! Ciągle tylko ciemno..
    ale Ty wyglądasz zjawiskowo :) super stylizacja i włooosy :))

    OdpowiedzUsuń