czwartek, 29 maja 2014

ArtRave: The ARTPOP Ball Tour

Jak tylko jesienią pojawiły się pierwsze zapowiedzi trasy promującej nową płytę Lady Gagi "ARTPOP" (wydana właśnie jesienią), czekałam z niecierpliwością na pierwsze daty i miejsca jeśli chodzi o Europę. Mieszkam przy granicy, do Berlina mam 80-100 km, takiej okazji nie można przepuścić! Niestety, gdy ruszyła sprzedaż w lutym, nie mogłam sobie na to pozwolić, bo dopiero zaczynałam pracę i tak dalej. Gdy jadąc do Berlina przejeżdżałam obok O2 Arena, płakać mi się chciało na myśl, że mnie tam nie będzie.

Dzisiaj, trzymając bilet w rękach, nie mogę uwierzyć, że spełnię swoje kolejne, wielkie marzenie. Ktoś może powiedzieć, że mam mało ambitne marzenia, ale - who cares? Udało mi się kupić bilet w maju, i jadę 09.10. do Berlina na koncert Mother Monster. Jeszcze całkiem do mnie nie dotarło, ale z pewnością zacznę to odczuwać zdecydowanie intensywniej na miesiąc przed samym koncertem. Teraz mogę powiedzieć tylko jedno: NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ!!!!






4 komentarze:

  1. Nawet najmniejsze i z pozoru "głupie" marzenia trzeba spełniać ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;-)

    wcale nie drogi ten bilet na koncert;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie orientuje sie w cenach koncertow, bo nigdy na takim nie bylam.. ale dla mnie te 75€ (62.50 sam bilet, do tego doplaty z Eventim, przesylka etc) to wcale nie malo! :D

      Usuń