środa, 14 maja 2014

Pasiak.. znów

Jak pisałam wcześniej, moją krótką wizytę w Warszawie podsumowałam krótkimi zakupami. Korzystając z okazji starałam się raczej pochodzić po sklepach, których nie mam u siebie - czyli po wszystkich haha. Tak więc w moje ręce wpadł kolejny pasiak. 
Paski potencjalnie powinny poszerzać, pogrubiać, i ogólnie dziwne rzeczy z sylwetką robić. Ja uwielbiam je nosić na górze, i na dole, pionowo, poziomo. Jest to tak klasyczna i prosta rzecz, z którą można robić wiele rzeczy, zależy od gustu, humoru czy zawartości portfela. Tym razem w moje ręce wpadła idealna, pasiasta sukienka z Zary. No, byłaby idealna, gdyby nie słaby materiał (porwała się tego dnia, gdy ją pierwszy raz założyłam.. ale mama naprawi), ale przeżyję to jakoś. Jej krój wynagradza wszystko - bo chyba nie ma takiej figury, która źle wyglądałaby w dziewczęcej, rozkloszowanej sukience. 
Kupiłam też dość ryzykowną rzecz, o której myślałam od dłuższego czasu. Białe buty w szpic - są tak brzydkie, aż ładne? Tutaj chyba diabeł tkwi w detalach takich jak ostrość szpicu, obcas, wykończenie, bo w przypadku tych butów cienka, oj cienka jest granica między kiczem - a czymś naprawdę dobrze wyglądającym. Ja wybrałam opcję "płaski obcas" bo wiem, że szpilki leżałyby w szafie całe wieki. Jeśli już mam założyć wysokie buty np. do pracy, zdecydowanie preferuję słupki/koturny. 
W każdym razie, w nową sukienkę wystroiłam się na komunie mojej siostry. Pogoda niestety nie sprzyjała mi i każdy mógł tego dnia zobaczyć moją halkę (na szczęście, tylko halkę). Myślę, że mimo wszystko nie wygląda to tak źle.






3 komentarze:

  1. jak dla mnie rzeczy w paski mają swój urok :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hah, a ja nie lubie takich wzorów, które powodują że bolą mnie oczy, nie lubie pasków biało-czarnych, do tego takich cienkich, jak patrzę to aż boli :D
    Poza tym przyjmuję wyzwanie figury, a więc komu by taka sukienka nie pasowała: Osobom z grubymi/krzywymi nóżkami, osobom o bardzo szerokich ramionach i figurze jabłko (uwydatniałaby brzuszek, bo jest nisko odcięta) :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudownie wyglądasz w tej sukience, bosko leży! ;)

    OdpowiedzUsuń