wtorek, 23 grudnia 2014

Merry Christmas

Klasyczne "Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!" życzę wszystkim zawsze. Pierwsza część tego krótkiego zdania jest dość banalna, bo według mnie święta same w sobie są wesołe i przyjemne, poza tym, trwają na dobrą sprawę tylko 3 dni, wolałabym więc skupić się na drugiej części.
Grudzień jest miesiącem podsumowań mijającego roku, i początkiem większości planów na rok następny. Dla mnie osobiście Rok 2014 był średnio udany, więc cieszę się, że to już koniec, a ja mogę powiedzmy zacząć kolejny rok z czystym kontem. Osobiste wywody i podsumowania zostawiam dla siebie, i właściwie nie chciałabym wszystkiego wylewać w internet, bo nie ma to większego sensu.
Wszystkim tym, którzy to czytają, chciałabym jednak życzyć jak najbardziej owocnego roku 2015. Mam nadzieję, że Wasze plany spełnią się w 100%, i osiągniecie wszystkie cele, które sobie obierzecie, bo chyba najważniejsze w życiu jest czegoś chcieć i do tego dążyć, prawda? W każdym razie jest tak dla mnie, swoje życie staram się podporządkować pewnym celom, żeby jasno wiedzieć, w która stronę zmierzać. Życzę Wam jasnego i poukładanego roku 2015. I tego również życzę sobie.

A Świąt Wesołych też życzę, tak na wszelki wypadek, gdyby komuś atmosfera świąt w tym roku nie wypaliła. Cieszcie się dobrym jedzeniem i wolnym czasem, pijcie wódkę z rodziną, i czytajcie książki.


z moim małym szczęściem

1 komentarz: